Tillslut kommer någon att skratta

Sitter och lyssnar på podcast, den heter som rubriken heter. Jag avverkar pod efter pod påväg till jobbet...
Är halvvägs framme i Frölunda, igår jobbar jag 9-18.15, vilket är hyffsat krävande på en lördag, så efter jag stängt gick jag och storhandlade i Frölunda (höll på att svälta så bestämde på Hemköp att jag fick välja vaaad jag ville till spårvagnsfärden hemåt, BARA jag genomförde handlingen)
Så jag valde en Skyr(proteinyoggi) och en sportlunch, sjukt random att jag valde en sportlunch...
Åkte hem och lagade mat lagomt till "så mycket bättre", och insåg att detta var en lördag då man "får" vara hemma själv och göra ingenting.. Somnade i tårarna till "torka aldrig tårar utan handskar", har helt uppsvullna ögon idag... Fantastiskt bra var den.,
Jaja, världens längsta Resumé av min lördag, förlåt för det..


Kommentarer
Postat av: Anna

Torka aldrig tårar utan handskar är typ bland det bästa man sett!

2012-11-11 @ 09:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0