torsdag = slarvdag

HAHAHA mitt tredje och sista torsdags= inlägg
Jag har varit en klumpig person ikväll på jobbet, helt sjukt hur jag lyckas, i korta drag.
Jag var i en butik som jag varit i 1 gång förrut, har därför inget passer kort, inga egna nycklar, inga koder..
Jag stänger butiken jättefort, är asnöjd, slänger in mina nycklar i grann-butiken, går ut ur sentrat.
kommer då på att jag glömt mina nycklar inne på jobbet, inne i kontoret. får panik.
Går in på ica i desperation, dom ringer vakterna, allt tar tid & jag börjar svettas, vakterna låser upp dörrarna till sentrat, jag lägger mig och krånglar ut nycklarna från grann-butiken genom gallret...låser upp och går in..kommer till kontoret och det har kod lås, tänker en stund och kommer sedan på att jag kan ringa från jobbtelefonen, ringer butikschefen och jag får tag i min mobil! när jag sen ska låsa kontoret igen, fastnar halva nyckelknippe-snöret innanför kontoret och resten utanför, jag sliter och dra och håller på, tillslut knippsar jag av hela skiten och drar hem. så jag hoppas att den stackare som börjar imorrn kan öppna dörren...OCH måste bara tillägga, jag hade ätit typ 2 mackor under hela dagen, och hade en vattenflaska och en nötpåse jag skulle kalasa på påvägen hem, NEJ NEJ NEJ då rinner hela vattenflaskan ut i väskan, ner i nötpåsen så allt var ju bara att slänga. som pricken över i:et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0