min fina ring



detta är allt som finns kvar av det som en gång såg ut ungefär såhär:




Men det är så det blir när man trycker fast den på långfingret istället för pekfingret.
Hade den 1 kväll, Sovde i den en natt, sen efter jag testat ALLT blev fingret blått, så då löpte jag runt på olika guldsmeds butiker, TILLSUT sågade Thune på Bogstadveien upp den, så mitt finger är snart helt återställt, har bara en del sårskorpor kvar.
kommer typ aldrig mer ta på mig en sånhär ring, i, mitt, liv. får panik av tanken. värsta jag har varit med om faktikst.

Kommentarer
Postat av: emmasss

Heeej honey, från topshop är dom! Men hur ofta använder man stövlar då? Hmm... Saknar dig med!!

2011-03-24 @ 20:01:49
URL: http://emmasehl.blogg.se/
Postat av: Emilia

HAHAHA är det den från h&m!? SAMMA sak har hänt mig! Fastnade i den på fyllan och slet av den i panik, blödde sönder och hade sårskorpor över hela fingret!

2011-03-25 @ 19:41:03
URL: http://emilias.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0