vår helg i korta drag

"fredag 18.15 buss till göteborg, framme 22.12, löpa i sinne, hinner med 22.17 tåget till lerum, byta kläder och sminka sig på tåget, anlända till fest, bli fullare än allt, bada i kläder och äta grillkorv mitt i natten. väcka amanda med fika på sängen, in till göteborg, stina på intervju och jag och anna sitter som två stumma tap på en bänk i 1,5timme (tröttheten kom ikapp), inse 6 minuter innan tåget går att vi är sena. löpa som två tap, lämna stina i göteborg. tåget inställt, ta buss. sitter i bussen och ser stina springa runt på bussparkeringen 500 meter bort och hon vet inte vars hon ska. hänga i lerum, äta pizza, duscha snabbare än nånsin, fixa sig, amanda och macke ha hyrt in en DJ (braaa där), spela kubb, dricka vin, träffa folk. taxi in till göteborg, ut på exet (?), gå vilse där inne (labyrint), dricka ännu mer vin/shots, åka på efterfest, somna kl 06.00, komma hem till macke, sova till 15, in till göteborg, buss hem. landa på sorgenfri 23.00"

toppenhelg som kan summeras med streess och alkohol? som zola sa, vill göra det all over again


hörde annas röst nu:
"nu ska jag fan gå å däcka"
då säger jag, "jag me!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0