would you change anything

Sitter här med datorn i knät & lyssnar på Bon Iver.
Ikväll har jag en kväll för mig.
imorgon är det en kväll för mig & Nils.
imorgon är det även sista dagen på jobbet. nej usch.
det är så typsikt mig att tänka så mycket att hjärnan håller på att få virus och error och stängas ner.
och det är så typsikt att vrida på allt så det tillslut inte blir som det var från början.
är det någon som har en lägenhet i Göteborg till övers?
Vill flytta men när man inser att man ska göra det så blir man rädd, men jag vet inte för vad, för vad kan hända värre än att man misslyckas och måste flytta hem igen? Och är det ett misslyckande? Man måste våga, för att vinna, det är ett klokt klokt uttryck. jag vet att jag kommer vinna, hur än allt går.
det är en sån grym säkerhet man har här, allt finns inom gångavstånd, man behöver aldrig vara orolig, man är trygg. men är det alltid kul? och är det alltid det vi vill ha?
jag ser framemot min framtid och alla som är med i den




Kommentarer
Postat av: vajdi

Gud vad långt hår du har fått snygging! Jag längtar tills du ingår i min vardag <3

2010-09-25 @ 08:59:15
Postat av: pappan

Alltid med, jäntan min!!

2010-09-30 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0