onödigt men ALLT bra ROLIGT

ska fylla i en sånhär sjukt tråkig lista, den är väldigt rolig att fylla i men as tråkigt för andra att läsa, men jaja, snodde den från denna blogg Juicyandfine

u heter? STINA ALEXANDRA LUNDKVIST (SKALL BÖRJA STAVA MED QV NU TYDLIGEN)
Smeknamn: STINISEN, STINCH, STICKAN,STINTAN, MEDFLERA
Beroende av? SUUUGAAH
Vad tror folk om dig? SNÄLL OCH LAGLYDIG, ELLER?
Vad får du oftast komplimanger för? HAHAHA JA KANSKE PERSONLIGHET DONT KNOWHH
Hur imponerar man på dig? OM MAN KAN TROLLA
Brukar du skratta för dig själv? JAADA
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
KAN DU KÖPA MJÖLK OCH OST?
Var bor du? OSLO/PITE/SKELLET
Trivs du där? JA JUST NU ÄR DET I OSLO JAG LEVER Å DÄR TRIVS JAG
Har du haft sex idag? NEEEDÅ
Hur svarar du i mobilen? HEJ
Vem ringde du senast? NILS <3
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
MYCKE
Brukar du komma i tid: JA! KOMMER ALLTID 20 MIN FÖR TIDIGT
Hur känner du dig nu: KÄNSLOSAM
Vanligaste färg på dina kläder:
SVART
Vad tycker du om fötter:
INGET
Vad saknar du: ATT VARA 5 ÅR IGEN
Hade du en bra kväll igår: KANONIS
Favoritdryck på morgonen: JUICE
När brukar du oftast gå och lägga dig: JOBB: 23.00-01.00 ANNARS TYP 01.00
Är du blyg?: I VISSA SAMMANHANG
Sysslar du med någon idrott:
NEJ TACK
Har du spytt offentligt: JAMEN JA
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
DO IT
Är du nöjd med ditt liv: JA!
Är du bortskämd: MED KÄRLEK, JA
Vad gör du i morgon: RESER TILL OSLO
Vad är det värsta du vet? SMÅKRYP SOM FAN
Har du bra vänner och äkta vänskap? JA
Vad är det finaste du fått? MITT BJÖRG HALSBAND AV NILS, MN LÄGENHET, MINA VÄNNER, MYCKET!
En speciell dag du minns: FÖR MÅNGA
Du samlar på: MINNEN
Vem ringer du när du är arg/ledsen: MAMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0