ZE LIST

1. De 3 senaste köpen jag gjort är : mat för 270 spänn och före det, en kavaj på vero moda
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är : absolut ingen
3. Det senaste jag googlade var : fullkorns scones
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin : oj, det är så många, för små skor och för fula rea plagg
5. I min handväska har jag just nu: kalender, klämmor, läppglans, lypsyl, kvitton.
6. Min favoritgata i världen är har inte hittat den än
7. Mitt signaturplagg jeans
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är jadu, min acne tshirt är typ det dyraste för minsta tyg, sen det finaste är nooog, mina två halsband, från frida och nils.
9. Jag är beroende av godis
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: bekvämt, stort upptill , tighta byxor
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja Acne eller H&M
12. Jag har aldrig köpt något från Lidl
13. Jag fyndar bäst på H&M
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja FAN vAD SVÅRT olsen systrarna? Rachel zoe?
15. Mitt nästa stora inköp ska bli vita converse
16. Min stilikon är Många, jag inspireras av foton, bloggar, folk på stan osv.
17. I min skosamling har jag för lite skor
19. Varje månad shoppar jag för väldigt olika, kan vara mellan 0-2000
20. På nätet shoppar jag helst just nu från nelly, h&M
22. Jag är som snyggast när jag är lycklig
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag min nils, erika eller en annan vän i närheten
24. Mitt hår är råttfärgat och så nött som ingen någonsin kan förstå
25. Mitt drömjobb är Inköpare på någon stor klädkedja, egen företagre typ driva en egen blommsterbutik med ens bästa kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0