kan jag få skilja mig från mig själv idag?

"Fan så trött jag är på mig själv.. Kan man bli det? Visst kan man. Jag är så mycket, jag pratar mycket, grubblar mycket, planerar, filosoferar, spekulerar och idag är jag så jävla trött på mig själv. Jag är trött på min egen röst. Jag är trött på mina egenheter och trött på allt som har med mig att göra. Därför har jag försökt spendera så mycket tid som möjligt ensam idag. Då slipper jag prata, vilket betyder att jag slipper bli irriterad. Vet faktiskt inte vad som utlöste den här plötsliga irritationen men den har funnits sen 07.15 imorse och sitter i än. Imorgon när jag vaknar vill jag känna raka motsatsen. Gör jag inte det så kommer jag att behöva en lavett, en stänkare, ett mörkt rum med en vattensäng och en dubbeldisk med Enya. Mental rehab.."

/madelen



Lite såhär känner jag idag, känner mig otaggad på mig själv, jag är otaggad och jag känner mig dålig och sämst och glömsk samtidigt som jag blir irriterad på att jag alltid ska övertänka, överplanera, överreagera, orkar som inte de ibland, kan jag inte bara lighten up, inte ta allt så satans allvarligt

Kommentarer
Postat av: Joanna

Du är så fin Stinis. Tänk positiva tankar :)

2010-06-18 @ 20:43:10
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0