du fångar mig med varje lek och vad som helst kan alltid hända för vi vår värld är allting smek

"Jag föds i varje blick du ger mig
jag ger dig allt, du ger mig mer
du ler så varmt åt mina tankar
"

i love thomas di leva från och med idag.
jag och karin var och lyssnade på han på utbildningsmässan, it was verry inyressant.
sen kollade vi på olika skolor och utbildningar, jag hittade tex: borås textil högskola / modedesigner/textilekonom
göteborgs universitet / Media vetenskap med inriktning Design

nu är jag och nils hemma hos mamma och pappa och det är sååå skönt


saknar er babiegirls

Kommentarer
Postat av: hjo

snyggt att jag har spillt lite där på kjolen

MISS U 2

2010-02-16 @ 22:07:50
URL: http://hjo.blogg.se/
Postat av: Amanda

<3

2010-02-16 @ 23:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0