MEN HEEEEJ PÅ DEEEEJ



men hej världens fräschate kropp
vill absolut inte se ut så beachen 2010, särkilt inte den magen eeeeeeeeehhhhh

idag har varit en extremt lång dag, villket jag älskar, älska långa dagar!
den började tyvärr utan gröt+äppelmos, men men.
Julia min kusin kom hit runt 11.30, vi fikade, gick på stan, åt lunch, myste på, underbart!
sen har vi ätit middag, tagit ett glas vin, sett fotboll. nu har jag fikat och ska sova, är aströttttttttt
imorgon är det tjejkväll i piteå, jobbar 15-21, SEE YOU AT VERO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN MED OLIVER SOLTORKAD TOMAT OCH SALAMI SEN MED PHILADELPHIA OCH JORDNÖTSSMÖR. klaga lagom jag gör så gott jag kan ok????

2010-04-29 @ 18:32:47
URL: http://aaamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0