godmorgon mina vänner

nu är det morgon och idag ska jag städa och äta tacos till brunch när nisse har vaknat, så långt har jag planerat.

anna och amanda typ en halvtimma efter dom hade överraskat mig!!


paköppnning på tisdagkväll hos amanda


erika var självklart med, och fille me! vi träffade grabbarna och tog något vinglas för att fira annas 21 årsdag


vi blev glada och dansade några timmar!


dagen efter körde jag och erika in till stan och fastnade med bilen inne i ett parkeringshus

'
tillslut fick vi oss lös, då träffade vi emelie på waynes för en välförtjänt lunch! Bagel med räk och parmesan röra MUMS


jag och erika lämnade dock oliverna


sen blev klockan 16.20 jag åkte till piteå och for på födelsedagskalas för karin och nils, det bjöds på ett riktigt kalas


kvällen avslutades hos johanna med kortspel, bara oss tjejer emellan!


klockan 00.30 intog jag sängläge, och då var jag så trött att mina ögon inte orkade hålla sig uppe för ännu ett till foto, creepy


sådär, nu har ni något att titta på en stund!
hejrå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0