zola - OC NIGHT

såhär såg det ut igår



sen kom det massa andra bitches and dudes. jag drack HELT kopiöst sjuka mängder med alkohol men mådde ändå som en kung. vi drog på balzac där det var proppat och kul, sen efterfest, max och efterfest igen. bra kväll!

Börjar btw bli riktigt less på min fräcka sonyericsson J132, den jag i paniken köpte för 200 spänn på pdol i somras. den har ju som sagt ingen kamera och man kan ej ha musik eller nåt. man kan inte stava ord som sparas i ordboken när man skriver sms. men den skapar egna ord. zola t ex blir wolfgang, haha blir haiti, jävla blir låta, seriöst blir Sergelstorg (????) OCH SÅ VIDARE. jävulst irriterande men jag vill inte lägga ut massa cash på en dyrnalle som jag säkerligen kommer tappa i korvspad (har hänt), kasta sönder i golvet (har hänt), bli avslulen (har hänt 100 ggr) eller att den bara mystiskt inte funkar längre (fortfarande bitter sen midsommar).
så jaaaaa, vad göra? suck mi dick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0