zola - MEN SEEE VAD KATTEN SLÄPAT IN

Kom nyss hem och ytterdörren var öppen, gick in till mamma som satt i köket. chittrade lite så kom katten in med en levande mus. ja, då blev det hus i helvette. som jag nämnt tidigare så har ju mamma FOBI för råttor/möss/marsvin/hamstrar/allt och tydligen så fick jag också nån slags fobi? hahaha titti, 48, jävlart flyger upp på en stol och så snabb har jag aldrig sett henne vara. hon skriker i omgångar "AAH" "AAAAAAH" "AAAAH"!!!!!!! jag börjar också skrika "AAAAH" "AAAH" och springer runt på tå och viftar med händerna sådär fjantigt HAHA VAD HÄNDE? jag skriker "VAD SKA JAG GÖRA VAD SKA JAG GÖRA????" titti skriker: SLÅ UT FANSKAPET MED SOPEN! jag tar en sop, skriker fortfarande och börjar vifta mot musen (som var typ 4cm stor) och skriker "FYFAN MAMMA HAN PIPER JU FÖR I HELVETTE" hahahhahahhahahah
slutade iallafall med att jag skrikandes jagade runt den där musen ett tag innan jag tillslut lyckades sopa upp den i en skyffel, kutade 190 ut på bron och slängde hela skyffeln i en buske.
sådärja

Kommentarer
Postat av: anna

roligast idag mohahahhahahahaahaha

2009-09-17 @ 23:36:49
URL: http://annssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0