zola - [email protected]

Hahahhaha där är min gamla gamla gamla epostadress jag hade en gång i tiden när jag var typ 11 år gammal. skulle spejsa till ordet LOVE och bytte ut v:et mot ett w och det vart ju kankse ej så passande! minns när mamma kom och skulle prata med mig om detta, att det fanns massa gubbar på internet som kunde tro annat. jag fattade som inte, lov(w)e är ju kärlek, jag är en girl och heaven hade jag lagt till för himlen är fin? HAHAHA SKRATTAR IHJÄL MIG

igår planerade vi australien hos elin och är rätt OTAGGAD!! fan vad ball. sen såg jag, elin och thomas sweet home alabama och tomme kunde hela manuset utantill. varje paus sa han att han skulle gå och sova men så fort reklamen var över tassade han in igen hehehe
NU har jag jobbat klart för idag och skall strax på stan med sehlan
lev väl!

/ER LOWERGIRL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0