zola - du har skrattat åt min humor lika gott som jag åt din

seriöst, vilket skönt väder. för typ 10min sen så trampade jag raaaakt ner i en 5meter djup vattenpöl och det var inte "skönt"
kollade igenom massa sommarbilder igår och insåg att sommaren har varit HUR kul som helst men den har gått SINNESSJUKT snabbt! minns studenten som igår och det känns som igår fast det var 3 månader sen, shit pommes sa räven. 

studenten da där fl3 vann en korg med druvor och godis (?) för bästa klass på hela skolan HEHEH dåliga

någon vecka efter var det lanternan premiär i byske hos malin och spiderdräkten var med. var även denna kväll jag hade på mig en knallrosa ful jävla dunväst som jag "fick" av någon. hade rosa kjol och tyckte ATT DET MATCHADE JU. finns dock ingen bild på den skönheten


sen var det nog midsommar hahahahhaha och vilken jävla midsommar? skulle köra en favorit i repris i annas stuga med alla tjejer. jula vaknade med brännskador, jag vaknade med förstörd telefon och kamera, anna vaknade med cykeln uppe i skogen, rebecca vaknade i en oskön soffa och ja, herregud vad hände inte






stadsfesten blev ju kung iallafall men det var så jävla kallt att man ville dö och ha skoteroverall. min farbror bjöd laget runt på cider, stina gömde sig i en soptunna/liten container och kissade, emelie hittade en märklig dude hemma på sitt toagolv klockan 2 på natten, jag blev utkastad från hampus hus, monkey fick böta 800 för att hon kissade på trottoaren hahahahha och MASSA MER
torsdag




fredag






lördag







station är ju ett ställe man återkommit till några onsdagar i sommar också
här utanför lisas lägenhet nere vid älven




på rebeccas altan


hos ylva


på nån balkong mitt i stan



hos elin




sen var vi ju på PDOL, 5 tjejer och nils i hans lägenhet. vädret var ju SÅDÄR men det var så jävla kul! stina åkte karusell (!), jag ringer full kl2 på natten och säger att jag itne kan jobba dagen efter, bosse blir kär i lukas, min 2a mobil denna sommar åker åt helvette, badar i skor, "försöker" stjäla öl och popcorn, nisse tar rekord i att dricka snabbt osv osv










sen hade vi kräftskiva hos emelie


sen firade jag min födelsedag i stockholm med ett kungligt gäng och det var en skönlig resa! det har alla redan sett bilder på så jag orkar inte ladda upp för nu blev datorn segare än deg. vi hängde även i storsand och lövånger, piteå, boviken, på trästocks, bjur, malå och en massa saker som jag inte har bilder på.
men det där är väl ca 1/3 av vad som hänt och det har varit SKOJJ! nu skall jag äta lunch HADE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0