monday with my boy


sex månader och tre veckor hade vi varit tillsamans i måndags.
Det bestämde vi eftersom vi tidigare inte har satt något datum,
så vi bestämde den 1 mars som lämpligt bli-ihop-datum.
jag är så kär i min fina nils så jag vet ibland inte hur jag ska uttrycka mig till honom..
så i måndags efter vi hade bestämt det där med datumet så gick jag till åhlens och köpte en bok som var röd, med bara kärleks ord i och på framsidan stod det "i love you",
jag gav den till honom när vi hade ätit klart middagen och sen sa jag för första gången: jag menar det som står på framsidan, jag älskar dig
var tvungen att skriva det, vill skriva det, men ja så var iallafall min måndag


Kommentarer
Postat av: Nils

finis :) :)

2009-09-24 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0