erika vart är du?


igår var det middag,bubbelbad och vin i goda vänners lag(JAG,KARRE,NILLE,JOCKE OCH HaNNA VA DÄR) i piteåtown, hade skit kul! gjorde dock världens tabbe, i will tell you .
Vi hade ätit middag och chillat Sen skulle vi bada jacuzzi, rå nice, jag Var lite full, i badet blev jag ännu fullare, sen klev jag upp däifrån, skulle gå och duscha av mig kroppen ABSOLUT ITE ANSIKTET OCH HÅRET FÖR DET VAR SMINKAT OCH FIXAT OCH VI SKULLE UTE OM EN TIMME.
jag ställer mig i duschen och sätter på vattnet och då sitter alltså munstycket i höjd med mitt ansikte riktat mot mitt ansikte så jag får allt vatten över mitt ansikte och hår, då blev jag jätte arg samtidigt som jag skrattade för det var rätt komiskt. torkade håret med hårtork och tog en kam och separerade ögonsfransarna med sen var det ba att dra ut på krogen, det spelar som ingen roll här..
nu blir det middag hos pappa westerberg, HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0