ZOLA - fucking jävla less


TÄNK ER DENNA MORGON:

ställa klockan på 05.45 för att hinna snooza 2ggr (noga uträknat). snooza ännu en gång för man är trött som fan.
formligen dra sig upp ur sängen och gnälla lite och prata för sig själv att man hatar livet. komma på att man nog sovit lite för länge och få bråttom, släng ihop nå äckliga mackor till lunchen, borsta tänderna i überfart, springa ut genom dörrn, inse att det är genomjävla kallt och snöstorm/pissregn.
halka på isen och slå sig fördärvad i svanskotan för att JAG HADE FOPPATOFFLOR. jag, som predikat i flera år om att det är den fulaste jävla skon som uppfunnits och att jag aldrig skulle ta på mig ett par foppatofflor. möjligtvis bekväma men fortfarande fula som fan. tog mammas i all hast och ja, se hur det gick.
skriker så hela gatan vaknar men fortsätter springa till bilen. inser att min 76åriga mormor parkerat sin bil framför garaget och tror att måttet är rågat. 
påväg mot stan hamnar jag bakom nån jävla looser som kör 70 och i omkörningen håller jag på slira i diket.
kom dock endast 20min sent.

SÅ det var min morgon! HOPPAS NÅGON HADE DET BÄTTRE ÄN MIG.

Kommentarer
Postat av: stina

pax jag!

sovde ut sen gjorde jag inget resten av dan

2009-10-07 @ 18:58:49
Postat av: Amanda

Hahaha, detta inlägg gjorde min dag!

2009-10-07 @ 22:02:52
Postat av: helena

haha min var fan i klass med din!

2009-10-08 @ 14:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0