zola - akon e ju ba en för skön en kille

idag har ja jobbe heejle dan å de va värt för då får man speile keino

hahahah sen började jag bara tänka på en sak. i sommar var jag ju förbi på några festivaler MEN VARFÖR SÅG JAG INGA ARTISTER??? stadsfesten var jag på både fre-lör men såg bara ledin fast då höll jag på med annat tjoller, lyssnade inte ens. på trästocks var jag så jävla taggad på miss li men jag och sehly blev "lurade" (hahaha eller??) att följa med på hemmafest istället för "miss li hade redan spelat" enligt en annan. skulle göra en volt på parkbron (idén?) och dom rätt små skrapsåren hängde med resten av sommaren. sen var det då pdol där jag istället för att se massa artister, ägnade mig åt att försöka sno popcorn ur ett popcornstånd (hahahahha hade velat ha det på film) och att sno öl av okänd dude och springa för livet och snubbla baklänges rakt in i en folkgrupp (HAHA HADE JAG ÄNNU MER VELAT HA PÅ FILM)! missade t o m småstjärnorna på bolimarknan. vi var i sthlm i samma veva som det var voice09 som till och med var GRATIS! alla visste ju tydligen om det här utom jag som fick veta det på hemvägen. varför for vi inte dit??? istället hängde jag på laroy med två jävulst fula italienare. givande. ska skaffa mig en personlig assistent till nästa sommar som kan hålla en i schack

Kommentarer
Postat av: denneee

men zola man måste ha tålamod när det gäller bygget. jag blir galen av att se allt stökigt, men inom 2-3 veckor hoppas jaaag=)

2009-10-06 @ 09:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0