zola - GHOST

det händer mer och mer grejer här i lägenheten utan förklaring och det är så sjukt och vi är ganska rädda nu. berättade ju om det där knaket i golvet med exakt 7 sekunders mellanrum. förr i veckan flög en gardinstång ner helt oförklarligt. i onsdags var det en sjöblöt ganska stor fläck i soffan. ingen hade varit här på hela dagen men helenas mamma hade tvättat några kuddar som kanske hade varit lite fuktiga så vi antog att det var därför. dock var dom torra där på kvällen och att det fortfarande skulle vara drypande blött i soffan är ett mysterium. IALLAFALL igårkväll hade vi en liten fest här den enda som hade suttit på den där platsen i soffan var lukas men hon hade inte druckit en droppe av någonting. när hon for så satt jag där tills jag kände att jag var blöt och ställde mig upp och under samma kudde på exakt samma ställe var det en stor sjöblöt fläck. SICK????? vi har tänkt ut alla möjliga förklaringar men det finns verkligen ingen?
börjar fundera på anledningen till att den där moa sålde soffan för 400spänn

PS. DET VAR KUL IGÅR! DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

pananormal activity ?? :S

Jag har hört att folk i samma hus som er har flyttat gång på gång....

2009-11-08 @ 14:57:48
Postat av: GUNNAR from trelle

det har jag också hört SÅ AKTA ER

2009-11-08 @ 16:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0