lista

1. De 3 senaste köpen jag gjort är : skinka mjölk och mackor, för kläder är inget jag kan köpa
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är : hahhaha, ingen
3. Det senaste jag googlade var : "falla fritt lyrics"
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin : mina vita fejk converse som är för små
5. I min handväska har jag just nu: 2 cv, börs, nycklar, vantar, komihåglappar, lypsyl OSV
6. Min favoritgata i världen är har inte hittat den än
7. Mitt signaturplagg jeans
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är hahaha, äger inget dyrt
9. Jag är beroende av kärlek och skor
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: Svart, bekvämt, stort
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja Acne eller H&M
12. Jag har aldrig köpt något från willys?
13. Jag fyndar bäst på H&M
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja FAN vAD SVÅRT olsen systrarna? Rachel zoe?
15. Mitt nästa stora inköp ska bli SKOR
16. Min stilikon är Många, jag inspireras av foton, bloggar, folk på stan osv.
17. I min skosamling har jag för lite skor
19. Varje månad shoppar jag för väldigt olika, denna månad har det varit cirka 100 kr kanske hahaha
20. På nätet shoppar jag helst just nu från nelly, h&M
22. Jag är som snyggast när jag är lycklig
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag min pojkvän, eller en vän i närheten
24. Mitt hår är kort och råttfärgat
25. Mitt drömjobb är fashion

Kommentarer
Postat av: zola

hahahahhaaha kort och råttfärgat, ge dig

2009-11-17 @ 16:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0