bög dag

den här dagen har sugit så jävla mycket mer än medel
började halv sju med att skjutssa mamma, var tröttare än brö och frös ihjäl eftersom det var FEMTON JÄVLA MINUSGRADER UTE och även i bilen.
Sen skola i 7 jävulska timmar
2 redovisningar, 2 av 2 gick sämre än bajs
sen for jag till mammas jobb, väntade utanför i 30 min, tack tack mamma
sen kom hon ut, jag backade, OCH HOPPSAN VISST LITE FÖR LÅNGT = PANG
jag grät lite grann, mamma sa att det var lugnt
nu är jag hemma, har slått mig själv nog
ringt och tackat ja till ett sommarjobb
ätit en bulle, är inte värd mat
nu ser jag satc
ikväll ja, vad fan i helvete händer ikväll
hoppa från balkongen kanske
längtar bara som fan efter att somna och vakna upp imorgon och ha en king kväll framför sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0