zola - tasse & hage

SOLEN ÄR HÄR
har varit i lövånger sen igår och gjort bara massa sköna grejer
idag har jag och amanda formligen stekt vid havet och jag har brännt mig i sinne! men det tackar vi bara för om en vecka
nu är jag ute i bisshooden och ska snart avnjuta en läcker middag i goda vänners sällskap hehe (sussi, kenta och stina)

HAHA och såg detta på hannas blogg! citerar : och en sak till: titta på den här bilden, det är jag och amanda, det ser ju alla. men vem fan är killen jag klänger på???????????????????? aldrig sett karln i hela mitt liv men där verkade vi då vara best jävla friends forever. äsch lika bra, jag är inte den som bangar.



HAHAHHAHAHAH DET ÄR JU DAVVE!! HANNA GÖR EN DAVID (DEN SOM FATTAR FÖRSTÅR DET ROLIGA)

Kommentarer
Postat av: hannsi

haha jag fattar ej?

2009-06-25 @ 22:40:31
Postat av: lukazzz

HAHAHAHa förstår precis ;););)

2009-06-25 @ 22:48:14
Postat av: ELIN

KANSKE VÄRLDENS ROLIGASTE BILD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-25 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0