tempo

jag har en råtta här i väggen? eller kanske inte en råtta men det är något här i hörnet bredvid min säng som har låtit hela natten som att den kryper och det gör mig NERVÖS
igår var det bal och alla var jättefina och det var ju bara tur för dom att det var sol
jag har övertrasserat konto och inte en krona i börsen och det är studenten imorrn
ska ju regna för den stackars jäveln som inte hört det än
värt.värt.värt.värt.värt
idag vaknade jag fortfarande full och for ut till sara och klädde skrindan och sen var det stipendieutdelning @ atrop där vissa fan hade turen med sig och fick 10 000:-
ikväll blir det middag och mys med världens bästa klass

ps. IMORRN SKA ALLA HÅLLA UTKIK EFTER ÖRNEN INNE PÅ STATION KVART I 2 /FL3


halv klass

/E.Lindegren #14 Boliden Innebandy BFFI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0