midsommar

zola här
hahahah alltså gårdagen. skrattar mig harry
allt är ett mysterium och ingen vet när allt hände
julia vaknar upp med världens största brännsår med bubblor på höften, när hände det?
annas cykel stod uppe i skogen imorse, när hände det?
kanindräkten som självklart var med luktar öl, när hände det?
folk var och badade badtunna med grannarna, när hände det?
min NYA mobil sen tre dagar + min NYA kamera funkar inte och är fulla med vatten, när hände det?
ja, jag vet ju ingenting eftersom jag somnade typ kring 10 tiden (hade sovit 3 timmar natten före) och fick sällskap av denise som slocknade en halvtimme senare.
på natten råkar bella ta fel glas och dricker och spottar ut "VAFAN ÄR DET HÄR?? SÅ JÄVLA ÄCKLIGT, DEN ÄCKLIGASTE DRINK JAG DRUCKIT" och så var det ju vatten, hehe
näe men fram till 10 hade jag så jävla roligt, skön kväll repris nästa år!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0