jag mår som en jävla jude

zola här
gårdagen var SÅ JÄVLA ROLIG!!!!!!!!!!!!!!!! älskar min klass, älskar studenten, älskar livet
dom här 2 veckorna har varit så king att ingen fattar
dock mår man väl som man förtjänar. kroppen börjar krakkilernarirarra sönder efter alldeeeeles för mycket sprit och alldeles för lite mat och sömn

inatt var jag ju då på efterfest med helt random personer, hade inte sett en jävel förr. hade även den beryktade kanindräkten på mig hehehe sen åkte jag bil-flak in till stan coh gick till adde och hämtade mobilen innan jag fick skjuts hem igen. ÖÖÖ svårt att fixa skjuts halv 5 en torsdagnatt? fan det lättaste jag gjort
BTW SÅG NÅN ÖRNEN? HELA FL3 PÅ BORDEN KVART I 2 kung var det
nu ska jag gå och spy, bilder kommer haaadeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0