erk - summer

stina spydde 50 liter spya idag på jobbet. jaaaaaag mår bra, typ. igår spydde jag samtidigt som jag gick hahaha såg rent för härligt ut
imorgon kommer min moster hem från england med barnen och jag längtar jäääättemycket. har inte träffat rubbe&fia på ca 2 år eftersom jag gjorde det jävulst okloka valet att inte följa med till danmark förra sommarn. MEN MEN smällar man får ta
ikväll har jag lovat att skjutsa nåra peeps så det blir ingen fezt. haha stina ska besöka skellefteå för första gången på x antal veckor, blir festligt! nu ska jag en snabbis in till stan sen kör jag hem till byn och äter frukost eftersom jag som vanligt inte har någon mat här i bunkern hehee
OCH satan så varmt det är, svettas som en gris!! men man ska vara glad att det inte ser ut såhär


the vigrin i en gigantisk jävla jacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0