zoliz - hoj

idag har jag ätit 2 äpplen, fast jag absolut inte ens tål äpplen. svällde upp i halsen och kring munnen så jag fick lite svårt att andas, men va gö de?
idag har jag jobbat
idag stod min kattunge och gnagde på något som knastrade i köket. skräp trodde jag men nog fan var det ett fågelhuve
idag ljög jag för min chef

nu ska jag sova för jag sov rent en mängd inatt eftersom jag har världens oskönaste säng (tåls att säga 1000ggr om)
imorgon är det trästockis och festis och Miss Li halv 11, don't miss it
på den här bilden blev jag riktigt nöjd med mig själv


ps stina ska vi byta ut den här bebis-fula tönt bakgrunden? varför är den ens där


Kommentarer
Postat av: sune

hahaha det där var fan det värsta jag har sett!!

2009-07-22 @ 11:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0