zolan - kåt och yr är samma sak

nu ligger vi alla i nizzez lägenhet och mår trött & bakis.
helgen är över nu och alla är mer än slitna men det har varit kung! jag äger nu 60öre, har inte betalat räkningar eller hyran för denna månad, är skyldig frida 200 och amanda 200 och jaaa vet inte riktigt hur allt ska gå
gårdagen var skitrolig MEN ofcourse blev min mobil stulen! inte direkt oväntat att det skulle händaaaa orkar som inte med att sånna där saker ska hända mig hela tiden pisspisspisspisspiss
annars har vi sett timbuktu & melody club, badat i skor, ätit pizza, thaimat och fläskfilémacka på the phone house, åkt karruseller och dansat i stövlar inne på pentryt. slängt trosor i papperskorgen, halsat vin på 4sek (öl-rekordet är 3sek), snackat med stig och fixat pellets till våra bergskaniner. vissa kom på 2 på natten att man faktiskt jobbade kl 7 dagen efter och ringer full och "ber om ursäkt men kan inte göra på mycket mer, ber om ursäkt men kan inte göra på mycket mer. är tyvärr i piteå" . saker som blivit tagna men inte varit våra: 1 öl, 1 näve popcorn (försökte med en hel låda men fick bara åt sig en näve), 1 cola från statiol, 1 snusdosa och ja, säkert något mer
pitbull har stått för musikunderhållningen hela helgen och theme-song för pdol 2009 är i know you want me

lägenheten ser ut som hades hem och fritz the mother håller nu på städa. imorse köpte lukas en ny mobil åt mig för 200pix, superfräsig. nuuuu ska vi chilla lite till och ikväll se bio. bilder kommer xo

Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart är Frida morsan ;) Och jag kan tänka mig att Mandis dansade gott åt Pitbull =)

2009-07-26 @ 21:30:38
URL: http://maybellene.blogg.se/
Postat av: HJOOOOOOOOO

vem fan jobbade dagen efter???????????????+ hhHhHh dör

2009-07-27 @ 11:37:37
Postat av: zola

jo nog fan var det jag som jobbade dagen efter. av alla grejer som är uppskrivna så stod väl jag för 75%

2009-07-28 @ 01:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0