zola - humörsvängning hehehhehe

HEJ IDAG HAR JAG JOBBAT MED ALMAR OCH HANNA, INGEN KAN SVENSKA, GANSKA FESTLIGT
almar eller alem eller almer eller vafan han nu hette frågade om han skulle "såpa i trappen". trodde ju såklart att han tänkte skura den med såpa och sa nej, och han frågade typ 71 ggr till "ska jag såpa trappen" och jag sa NEJ men du kan sopa den om du vill. "AH SOPA, SOPA!" var ju vad han menade hela tiden
har hållit på fnissa hela dagen för det var kul

har släppt horsöndagen från igår för idag är det måndag och allt känns kung. lasse W släpper nytt album i september och drar ut på turné i höst och det älskar man
nu ska jag ringa några samtal sen ta en powernap hoj


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken fin blogg du har , ska vi följa varandra på bloglovin? eller det där lät konstigt haha jag följer dig i alla fall



ha en bra dag

2009-07-21 @ 13:10:33
URL: http://ellenbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0