It´s a hard life but somebody´s gotta do it

åh nu är jag här igen!
jag är upprymd av livet ikväll
det känns fantastiskt att leva, visst är jag djup?
men det känns så härligt att:
nästa helg (ja jag lever för helgerna)
nästa helg ska jag, ja det vet jag inte men hitta på något fantastiskt, kanske boviken beach?
helgen efter det ska jag på bröllop och jag ska ha min drömklänning så jag ska glänsa helt galet och det är trästocks och då ska jag vara med hannahannahannahannnna
helgen efter det ska jag på pdol med min älskade jävla bästa vän och syster, och självklart mina vapendragare amanda och zola och det komemr bli så kung så kung att jag inte finner ord, jag saknar min älsklinggggggg frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0