erk- hmm

halva sommaren är gone went gone och vad hände? solen har varit framme i typ 1 vecka och all brunfärg har försvunnit, jag har badat typ 3 ggr och har helt glömt hur det känns att vara solbränd
jag har inga pengar och är skyldig alla pengar. hur fan ska jag ha råd med allt framöver? helt sick, det kommer inte att gå
jag kommer att måsta flytta HEM den 1 september och jag grinar när jag tänker på det. fyfanfyfanfyfan. vad händer till hösten? man måste börja göra upp seriösa planer nu tjejer

plus att det är äckelmåndag idag och vädret suger som vanligt. jonna åker tillbaka till göteborg imorgonbitti och det suger. jag är oduschad och luktar gris och min hy har blivit så jävulst hemsk efter allt detta festande, det suger. jag har inte köpt ett enda nytt plagg på cirkus 483 dagar och det suger.
nu skulle jag vilja sova igen och sova bort denna dag men har världens oskönaste säng och det SUGER SÅ JÄVLA HÅRT

nu ser jag solen och då känns det lite bättre. välkommen hem hjo förresten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0