erika - rubrik

sitter i min soffa, är bakis och har just ätit ett paket nudlar. det har jag gjort ungefär varje lördag/söndag hela vintern
gårdagen då? hahhaha vet inte ens var jag ska börja. förfest 1 och förfest 2 var hur roliga som helst men inne på området tappade jag bort alla, hittade igen alla, tappade bort alla, hittade igen alla och så höll det på. halv 1 blev jag less och började promenixa hemmåt. tänkte att jag hade ju inte betalat biljetten själv så då var det LUGNT
ikväll är det fest hos empatjejen med blandad kompott och då blir det all in
nu ska jag ta min arma ömma kropp och promenera från mig ända bort till kvistgatan på atorp. kommer kanske ta 2 timmar hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0