erika - arg

jag har ingen kontroll när jag blir riktigt jävla arg. här hemma i huset har jag under åren sparkat sönder en dörr, sparkat sönder en bänklucka i köket, kastat sönder en spegel osv. ikväll blev jag riktigt jävla arg och sparkade sönder en byrålåda, slängde en lampa i golvet samt välte två stolar. sen tog jag en dusch och cyklade på ica och köpte snus. nu blöder jag på foten och har ont i handen av att jag bankade den i en dörr typ 711 ggr. dock är det fan skönast i världen att avreagera sig på något. mamma kommer dock bli rätt glad när hon kommer hem och det ligger glas och stolar lite här och där. var även nära på att slänga min nya mobil för 200spänn i väggen men tänkte att NJAAAE inte riktigt värt det

skulle ändå vilja bli filmad när jag blir sådär jävulst arg, hhaha skulle nog vara en fröjd för ögat att kolla på sen
idag har jag jobbat 7-11 sen har jag sovit hela dagen. får hämtning av lisa nu så vi far till stan. palla boliden en grå måndag, SPYR RAKT UT


Kommentarer
Postat av: Jonna

haha du glömde då du var hulken och välte sängen!

2009-07-27 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0