erika - burnsburnsburns

märkligt väder idag alltså. varmt/stekhett/åska/regn i sinne/fukt/varmt/kallt
idag har vi hängt på beachen i vallen och solat, var myche skönt. sen drog jag stina helena och julia och käkade en räkmacka i stackgrönnan och nu vill jag spy rakt ut av tanken av räkor. ikväll har vi tagit det så jävla lugnt och sett tv och hängt
OM vi hade följt alla andra ut på station ikväll hade jag somnat i en soffa av trötthet, köpt drinkar och velat dö imorrn när jag insåg att jag inte hade råd och folk hade skrattat åt mitt utseende för jag tål ju tydligen inte sol längre och blir red. så lika bra att stanna hemma! hoppas alla andra har ball iallafall nu ska jag se film och söva
här är en bild jag gjorde once


Kommentarer
Postat av: Alina

Diggar din blogg starkt! =) natti

2009-07-16 @ 02:07:55
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0