vaert

vaknade halv två idag och ville bara vända mig om och somna igen, min hals gör crazy ont och det finns inget att göra.
men jag klev upp, gick ner, la mig framför tvn och jag har aldrig flyttat mig därifrån på hela jävla dan, och det är seriöst ett rekord!
På måndag ska jag väl ta tag i livet, fara upp till stan och göra något jävulskt festligt.

ikväll ska jag ligga och se på tv, tycka synd om mig själv och sond-matas genom armen förhoppningsvis.

måste bara få dra upp en grej som gör mig på jävligt gott humör (självklart är det något från åre)
vi sitter alltså runt vårat bord inne på restaurang oliven med dessa snygga norskar, alla har vi spanat in någon särskild, så även erique som har kollat in en mörk man några stolar bort, plötsligt säger erika:
- jag kommer fan under bordet snart!
alla vi brister ut i gapskratt, norrmännen och resten av oliven stirrar på oss, men tror du vi bryr oss? NEJ det var bara king king king och allt där var king king king och allt var bara rätt rätt rätt och inget var fel fel fel.


Kommentarer
Postat av: rolinski

det enda som var fel fel fel var att vi mådde som negerslavar varenda jävla morgon för vi söp levern ur oss

MEN HE GJORT INGE

2009-01-04 @ 02:29:51
Postat av: erat fan

guu så fina tjejjooooooor

2009-01-04 @ 13:25:14
URL: http://emmasehlstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0