jada

1. Jag har insett att skolan börjar om på måndag
2. Jag lyssnar på beyonces ny album såklart
3. Jag pratar väldigt ofta i telefon nu för tiden
4. Jag tycker om transfetter
5. Min bästa vän är olika
6. Min första kyss var väl sådär?
7. Jag avskyr vinter
8. Kärleken är jobbig, sugig & dum men ibland ganska så snutti
9. Jag gillar att bada :)
10. Jag kommer aldrig att glömma ÅRE!!!!!!!!!!!!
11. Jag är hemligt förälskad I eurique rolinski
12. Sist jag grät var igår jadaa
13. När jag är glad är den dagen anderstorpsskolan brinner upp
14. När jag vaknar på morgonen snoooooooooooze
15. Innan jag går och lägger mig ber jag till gud
16. Just nu tänker jag på att det skulle vara ball å va med i lets dance
17. Idag har jag varit i piteå och shopppppattt
18. Inatt ska jag sova?
19. Imorgon kommer jag plugga k-korts teori och fira mamamamama
20. Jag vill verkligen inte BÖRJA OM SKOLAN, OM JAG INTE HAR GJORT DET KLART REDAN

Kommentarer
Postat av: rolinski

är hemligt kär i du me tjejsi

2009-01-09 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0