fredag

jag har varit sämst på att uppdatera fast jag inte gjort ett skit i veckan men kanske just därför, jag har inte haft något vettigt att skriva om.
idag var vi i piteå och fy fan vad kung det var där, vi kom fram till att pitebor vet inte vad mode är så dom köper inget vettigt utan lämnar det till rean vilket vi gladeligen köpte dåå.

tittade just på alla bilder från åre som erika la upp, kungzi, älskar och saknar åre så mycket att mitt hår snart faller av, det ni.

ikväll ska jag mysa med mamma, lets dance (GO bella) och räkmackor, och kanske begrunna över skolan som börjar på måndag, eller nej? palla, jag börjar endå ba gråta.

ikväll ska jag också lägga in massa festliga bilder från min mobil, dom flesta är på erika när hon gör knäppa saker, watch out.

nu ska jag keka middah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0