zoulja - waddap g's?

idag har jag jobbat jobbat och jobbat sen drog jag på attituuud hängde med brudarna och katarina ett tag, for på matfesten där vi visste att dom säkert ej skulle ta kort men letade ändå en parkeringsplats i 100 år, betalade 6 spänn och gick in på området och vände om. värt. sen mötte jag upp lukas och fick min present av hon och stina som var hur bra som helst, tack tjejer =)=)
imorgon blir det fest igen med massa favvos och nu har jag inget att göra så gör en lista HEH


Namn:
erika

Födelsedag: 15aug

Hemstad: skellefteå

Ögonfärg: blå

Hårfärg: GUL

Stjärntecken: lejon

Skostorlek: 41 skäms

Är dina föräldrar skilda? nope

Skor i dag: powerboots
Mål för året: tjäna pengar
Det första du tänker på när du vaknar: hur många gånger till jag kan snooza. lätt världens bästa uppfinning

Piercings: inga. eller öronen?

Tatueringar: 1

Namn på barn: almer, lars och bert

Vad vill du bli när du blir gammal?: inte rynkig
Drömjobbet: jaaaadu inte dammtekniker iallafall

Favoritmat: allt med kyckling

Sport: när vi var i stockholm fick vi följa med hanna och spela badminton på badmintonhallen som dom gör varje onsdag med jobbet, trevlig sport

Glass: vanilla

Godis: lakrits EJ SÖT

Låt: sommarens låt är lätt i know you want me

Helgdag: inte då söndag

Årstid: SOMMAR


Senast du...

Skrattade? nyss för pappa hade byxorna så jävla högt upp, såg rent int klokt ut
Grät? igår till extreme home makeover

Kollade på film? vet ej

Drog ett skämt? säkert nyss

Sjöng en sång? vet ej

Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? buskar och en katt

Lyssnar du på musik nu? swingfly

Vad har du på dig? mjukis

Vad är det på din musmatta? har ingen mousematta
 

Har du...

Ljugit om din ålder? jamän 

Bråkat utan anledning? hahah jaa


 

Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? HMMM jo tror det, kopiösa jävla mängder

Rökt? jaa

Shoppat? ja
Skejtat? hahah näe efter annahells incident skall man nog hålla sig ifrån dom där 

Bakat? näe

Motionerat? kom igen

Solat? mjaa? har det varit solväder denna månad? minns ej

Pussats med någon? ja

Pratat i telefonen mera än i 60min? näe tror jag faktikst inte


Vem..

Kan du lita på? mina kompisar

Vet allt om dig? hannab eller stina tror jag

Längar du efter? dedu

hejdå


Kommentarer
Postat av: stina

så vackert

2009-08-27 @ 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0