zola - jalla jalla bjuder på en fralla

hej hallå
för den som vill veta har mitt eksem på foten växt sig gigantiskt. men jag vill ändå inte smörja och få bort det för dom skönaste minuterna på hela dagen är när jag får klia på det i sinne
på fredag blir det stockholm och på lördag fyller jag 19 years, kommer nog bli phett med kul!!!!!
sitter på den gamla datorn hemma och hittade lite gammbilder hehuuu


mille kör sitt klassiska "rocktecken"


soft sommarbild på crola i bjurvattnet


verkligen jättevacker bild


studentskejtare och gamle gode familje gufen i bakgrunden


hahahha jättegammal bild då vi kollar på porr. inga konstigheter


me & empoli på kreta


hej


höstens standarduttryck. hahahahha lukas ser fan hemsk ut när hon gör ansiktsmonstret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0