zola - fällan.mp3

haha blev fan fest igår. jag kom hem kring 5 från jobbet, massa släkt var här, fick massa presenter, bland annat 750kr. ringde alla och meddelade: vinden har vänt

emma sehlstedt: jag visste det hela tiden
empa: skulle just ut och springa men KUNG DÅ KÖR VI
lukas: men vafan???? kommer till stan nu
kakan: VA?? JAG HAR JU BOKAT IN EN DEJT
jonna: jag far på systemet nu

det blev en väldigt lyckad kväll som vanligt nu för tiden! FÖRUTOM ATT LUKAS HÄLLDE 5LITER VIN I MITT ÖGA. skönt det var, flännade floder och såg ingenting, ögonfransarna blev kladdiga spindelben men vi bara skrattade
02:10 satt jag utanför hennes lägenhet och gullade med en katt som verkade vara tvungen att sova ute under natten och ja, jag ville plocka med mig den hem. som när jag och helena tog hem en katt till gugges lägenhet på fyllan men det är en annan historia.
JAJJA mormor Inger, 74 bast, körde från boliden och hämtade mig mitt i natten som den trogne krigare hon är hehee
imorse kl 8 skulle jag upp och jobba och mådde förvånande nog som en kung förutom mina extremt röda knarkögon.
nuu laddar vi om till stockholm imorgon! satan så peppad jag är, gud så skoj. lisa och frida for imorse och lisa spydde på planet och det skall vi ej upprepa imorgon! CYA THERE
och ingen får glömma att gratta mig på lördag hehehehehe =)


Kommentarer
Postat av: Emilia

GRATTIS=)

2009-08-16 @ 00:57:52
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0