z:et - hejhejhallå

hahahha alltså idag. är i norsjö hela veckan och torkar 500 fönster på skolan där, ball jag vet, och idag jobbade jag själv med spanjoren som inte kan svenska. råkade förtälja att det finns "diskotek" i sellevt (skellefteå) som han säger. nu planerar han för fulla muggar att jag och han ska ut och tansa (dansa). igår grillade han korve (korv) och drack rud vin (rött vin) på ballong (balkongen).
haha sen gav jag han en snus för han ville prova "har aldid (alltid) undra vad dom stoppa under läppe" så fnissar han lite. så får han en snus "åuuh den e staark" och efter ett tag ser jag hur ögonen går lite i kors "DET KÄNNS SOM JAG KAN FLYGAaa" skrattade så jag dog
sen lärde han mig lite spanska samtidigt som han drack saft (det har han med sig varje dag)
näe men fan vad festligt, längtar redan till imorrn

imorrn blir det även förhoppningsvis det här med dom där

jätteful men rolig bild då hanna ser oförstående ut, emma ser ut som en jättenöjd ung Stenta utan hår och jag ser ut som en full skelögd gris

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skrattar högt / helllee

2009-08-03 @ 23:25:12
Postat av: crola

Hahahaha fan så lustigt!! "det känns som jag kan flygaaa"

2009-08-03 @ 23:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0