ja jag med

OM JUST DIG
NAMN:
Stina alexandra lundkvist sa ja
FÖDD:
910129
BOR:
läkarvägen 5i
SMEKNAMN:
stinisen, stinkan tydligen, lunkan, stinis
FAMILJ:
mamma pappa syrra
SKOLA:
spectrum skapande kommunikation på a-torp!!!!!!!!

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON:
ja, mer än medel
ÅNGRAT NÅGOT:
inget stort
LJUGIT:
inget stort
SVIKIT NÅGON:
Nee tror inte det
KÄNNT DIG SÄMST:
JAAAAA
GRÅTIT:
jamen det är ju som min grej det där
SKRATTAT:
JA :)
VARIT SJUK:
ne
VARIT UTOMLANDS:
tyvärr inte
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN:
jaaa har jag väl, typ erika?

KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA:
hahhaha, OM jag gör, snittar 3 ggr i veckan
SKRATTAR DU OFTA:
Jaa abs
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:
säger som anna hell, En blandning av lycka och olycka
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:
som en jävla kung
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR:
jamen jaaa
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:
naae
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN:
typ
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:
Ja
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:
ja!
OM JA, I VEM:
mowgli såklart!
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:
abso-jävla-lut
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:
jaaaaaa gud ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:
dom bästa
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET?
mix
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:
lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:
sprollar

OM DIG :
BRUNETT ELLER BLONDIN:
Brunne
ÖGON FÄRG:
blue
LÅNGT ELLER KORT HÅR:
en ful mellanlängd
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:
ja absolut med mina 163!!!!! men nej
HAR DU LÅNGA NAGLAR:
Nej klippte dom igår till bäbis längd
SMINKAR DU DIG:
Jo när jag måste
HAR DU ETT JOBB:
i sommar ja, det enda jobb jag har nu är att överleva
KLÄDSTIL:
casual

Kommentarer
Postat av: Anonym

Född 910129 och går trean, underbarn?

2009-04-08 @ 18:45:49
Postat av: Anonym

självklart! im a fuckin genius

2009-04-08 @ 20:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0