Fly away from here

Spend all your time waiting
For that second chance
For a break that would make it ok
There's always some reason
To feel not good enough
And it's hard at the end of the day
I need some distraction
Oh beautiful release
Memory seep from my veins
Let me be empty and, oh, weightless
And maybe I'll find some peace tonight

Mörkret, regnet och tomma träd börjar ta över nu och min deprission har aldrig varit närmare.
Skolan överväldigar mig, denna vecka är helt galen och, jag orkar inte.

Stina säger lördag natt runt 01.00 tiden.
-Om jag fick välja vem som helst som stod och väntade på mig nu när vi går ut så skulle det vara frida"

Stina säger:

-Dom gånger jag gråter nu förtiden är när jag tänker för mycket på dig
Frida säger:
- jag med


 


Kommentarer
Postat av: koolio

stinken.. till och med jag ligger och gråter nu

2008-10-12 @ 23:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0