JAG ÄR KÄR

idag hände det en hel del roliga grejer på stan, det tråkigaste var nog att vi frös ihjäl, bokstavligt talat.
Jag berättade och visade även min nya kärlek för hanna, en skyltdocka i H&Ms skyltfönster som jag har spanat in ett tag nu.
Nu förstår ni ungefär hur mycket snygga killar det finns i skellefteå.
En till rolig grej är att det var en levande ren på torget
Vi käkade skrov på frasses för 23 kronor
Jag och hanna var på gudstjänst i morse som jag sov mig igenom
och sen har jag en stor fundering, vart fan håller erigue rolie hus? VÅGA SVARA I TELEFON HAR MASSA GOSSIP

Kommentarer
Postat av: myss3

haha, kan inget annat än att instämma att skellefteås utbud inte är det bästa haha

2008-11-25 @ 13:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0