äventyrsdag

idag har varit en riktig sportlovs dag.
Klev upp runt 10, åt, gjorde fika, väntade på super mega zoom snabb johanna skotrade till lövånger, körde till nån stuga och satt där med 4 goda vänner, sörplade kaffe och myste!
Det är inte slut där gott folk, sedan for vi till skidbacken och hade stjärtlapps race, eller jag och johanna hade grym-race, do you remeber frida?
Nu är jag nyss hemkommen, äter upp resterna av fikat och dricker saft.
Ikväll ska jag till vallen och det ska bli dunder mysigt, jag längtar mest efter royie, sen dig hanna.
om jag hade haft mobilsladden hemma hade ni fått några bilder, men tyvärr.

Kommentarer
Postat av: F

hade kunnat döda för att få vad med på din dag <3

2009-03-07 @ 00:54:45
URL: http://maybellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0