zoula - opaopa

HEJ DÄR! ligger i bissjön och he bränn i ansiktet
igårkväll impuls for jag hanna&emma till pite där cicci har husvagnen på campingen och det var typ det bästa jag gjort hittills denna sommar. kollade in läget, spelade kort och drack vin hela natten. idag har vi stekt och därav världens rödaste ansikte. resten av kroppen har som klarat sig bra men när fan ska man lära sig att det kan vara en IDÉ att använda solskyddsfaktor även i sverige?????
drog därifrån kring 4 idag och jag for vidare till lövånger och vallen för att käka middag med stinis och hjo m.fam. var helt sinnessjukt mycket flugjävlar och jag och stina åt 5st var medans vi kollade när hannis red häst.
imorgon blir det ännu mer lapa sol med gänget här i byarna. på torsdag jobbar jag och på fredag är det trästocks och fest och på lördag är det trästocks och fest och på söndag är det sova.

eftersom jag har en rätt fungerande digitalkamera (fortfarande stendöd och fylld med vatten) så får mobilkameran 2.0 megapixel funka

boviken med emz&helena






hjo89_snyggatänder

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Vad tycker ni om Harry Potter? Är det någon av er som ska gå på premiären idag? =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/harry-potter-for-life-33-hahah.html#comment

2009-07-15 @ 13:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0