åååh jag älskar bullar

jag har just tryckt tre bullar som jag vill spy upp nu
ikväll har jag vilat, mitt huvud sprängs och mina äggstockar klämms sönder
ikväll har ja packat inför imorrn och lördag, JAG HATAR ATT PACKA DET ÄR DET ÄNDA JAG GÖR SPYR PÅ PACKNING DÖ
ikväll har jag läst erikas blogginlägg för att göra mig själv lite gladare, och jag grät lite, men det är nog för att jag har mens inte för att det var såå jävla rörande 
ikväll har jag även duschat, eller nu ljög jag, ska gö det snart
imorrn ska jag jobba, äta med kusinerna, vara med tjejerna
på lördag ska jag jobba, äta mig själv av stress och sen på 20 års fest i pitt eå
ha det så jävla tråkigt alla bitches and dumma hoes för det ska ja

_____________________________________________________________________

HAHAHAHAHA STINA KAN DU BYTA TILLBAKA TILL DINA VANLIGA P-PILLER SNABBARE???? /ERIKA 

_____________________________________________________________________________

NEJ ERIKA INTE ÄN! SKA UTHÄRDA EN MÅNAD TILL OCH SE OM JAG BLIR TJOCK SEN GER JAG UPP!!!!!!!! /STINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0