orkar som inte

stina säger:

asså erikaaaaaaaaa jag äter godis!!!!!!!!!

stina säger:

jag vill inte

erika säger:

SLÄNG PÅSEN DÅ

erika säger:

gör det bara nu

erika säger:

släng han ut genom balkong

stina säger:

hahah aldrig

erika säger:

neheppz

erika säger:

då kan jaf tyvärr inte hjälpa dig

stina säger:

jag tuggar i mig det som om jag aldrig ätit förr



jag orkar inte vara hungrig, jag orkar inte vara latast i världen, för NEJ GOTT JÄVLA FOLK INTE FAN UTÖVAR JAG NÅGON jävla SPORT. jag orkar inte vara onyttigast i hela universum och jag orkar inte vara pank.
men jag orkar samtidigt inte styra upp det, börja äta GI, köpa gym kort, börja läsa min förbannade läxor, nej nej nej
jag ser redan min framtid framför mig, tjock ful och jävligt dum.


Kommentarer
Postat av: erky

hahahahaha "jag ser redan min framtid framför mig, tjock ful och jävligt dum."

jamen då må det va ödet

2008-09-29 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0