zolio - mmmmm

ikväll har jag legat i ett fett duntäcke med tända ljus och sett satc-filmen. kändes som ett perfekt avslut på denna vecka! till veckan jobbar jag bara 2 dagar vad jag vet så HOLLA om nån vill göra något. tänkte glida till piteå en av dagarna och sen vet jag inte. kanske börja träna? vore vettigt
låg just och läste en massa inlägg här från i somras och det är som kul för då minns man allt. när jag var yngre skrev jag alltid dagbok och det är möjligtvis något man borde återuppta. kul att ha när man är 48, bor ensam i ett hus och kör bärgarbil SOM MICKE

"har funderat på att köpa mig en thailändare. för det första är dom trogna. dom lagar god mat och är jääävulst bra i sängen. men det finns ett problem. jag tänder inte på asiater"



lev och må, frid över jorden som gugge skulle säga. goodnight


Kommentarer
Postat av: H

men kom ihåg... MAN KAN INTE EGA NÅGON!!

2009-10-12 @ 08:44:47
Postat av: Crola

Jag ser också ut att vara lite ledig nu i veckan så då borde vi leeeett zez!! kom till stan på tors typ?

2009-10-12 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0